pondělí 1. dubna 2013

Tréninky 1/2 2013

Své první tréninky jsem si plánoval a vedl v excelu, mobil s gps mi pak poskytoval kostrbatá data, z kterých jsem měl snahu dolovat potřebné info. Kromě základních údajů jsem se vždy snažil psát i pocitový deník ke každému běhu. 

01/2013

To mi postupně pomáhalo odhalovat chyby v tréninkovém přístupu, hodně jsem i hledal na internetu a prošel jsem si základními "kurzy", které mě naučily správně držet tělo, navyšovat kadenci kroků za minutu, v pozdějších fázích jsem se dostal k posilování, protahování. Skladba běhů a jejich intenzita byla různorodá, tím jsem se pořád motal v začarovaném kruhu radosti z vydařených tréninků a bolesti z opakujících se problémů. Neustále jsem řešil došlap, jak dýchat, co s rukama, najednou jsem měl místo dobrého pocitu z pohybu jen mindráky a chtěl jsem s tím někde v pozadí seknout. Naštěstí v dubnu se situace začala nekonečnými pokusy zlepšovat a docela jsem si běh začal užívat. Pak jsem přišel s prvními intervaly a bylo opět po radosti. Před prvním větším závodem jsem chtěl vylepšit svou výkonnost, jenže jsem to přehnal, na startu jsem byl pak celý bolavý.

04/2013
V květnu zkouším delší běhy, to mi docela sedí, ale opět tělo musí přivyknout na větší dávky. V červnu mám dva týdny volno, kdy se přinutím pouze jednou vyběhnout, pro jistotu na boso, po asfaltu.. Zážitek nezapomenutelný, krvavé otlaky mizí týdny, naštěstí nijak extra nebolí. V hlavě se mi už dávno zrodila myšlenka uběhnout maraton a od července se tomu naplno oddávám, v září mě čeká Ostravský maraton.



Žádné komentáře:

Okomentovat